Værdifuldt indhold og Google Ads leverer købeklare leads hver måned
“Vores markedsføring er blevet langt mere målrettet. Det indhold Komio har produceret, hjælper vores B2B-kunder i forskellige fag med at blive klogere på bygningsbevaring og vores produkter.
Vi får hver måned omkring 20 relevante leads til vores nyhedsbrev, og de henvendelser vi får på tilbud, er også mere relevante end tidligere.
I det store billede er det med til, at vi får flere ordrer. Jeg synes, samarbejdet med Komio kører rigtig godt, og jeg er glad for den sparring, vi får.”
—
Joachim
,
salgs- og marketingansvarlig
Linolie Døre & Vinduer
Linolie Døre & Vinduer havde et behov for en struktureret indsats til indsamling af B2B-leads
Vores samarbejde begyndte i 2019, da Linolie Døre & Vinduer ønskede en større tilstedeværelse på sociale medier. Siden har deres behov ændret sig til en ambition om flere erhvervskunder, og vores samarbejde dækker i dag hele paletten af aktiviteter inden for B2B-marketing.
Content marketing der giver autoritet og skaffer relevante leads
Kernen i vores indsats er at dele Linolie Døre & Vinduers dybdegående viden om bygningsbevaring i form af cases, guides og artikler målrettet tømrer, konstruktører og arkitekter.
Formålet er at positionere Linolie Døre & Vinduer som troværdig ekspert i bygningsbevaring. Vi har produceret gated content som led i vores leadindsamling. For at nå ud til målgruppen har vi arbejdet strategisk med LinkedIn Ads og pop-ups.
Det sikrer en kontinuerlig strøm af kvalificerede leads til deres nyhedsbrev. Med automatiserede mailflows og løbende kampagnemails arbejder vi aktivt med at styrke relationen og konvertere leads til kunder. For at konvertere den købeklare del af målgruppen bruger vi Google Ads på relevante søgeord.
Et fast flow af relevante kontakter og direkte henvendelser fra købeklare leads hver måned
Det samlede mix af marketing-aktiviteter er direkte med til at øge Linolie Døre & Vinduers omsætning.
Vinduesproducenten får i dag i gennemsnittet +10 købshenvendelser i måneden, mens nyhedsbrevslisten i gennemsnit vokser med 39 tilmeldinger månedligt. Samtidig er indsatsen med til at styrke deres troværdighed og omdømme inden for bygningsbevaring.
De har desuden fået en relevant følgerskare på LinkedIn inden for arkitektur (36%) byggeri (14%) og engrossalg af byggematerialer (6%).