Leadgenerering

Skab vækst og stærke kunderelationer med leadgenerering

Leadgenerering er kompliceret at mestre, men guldrandet for dem, der gør

59%
Oplever at leadgenerering har en direkte indflydelse på deres indtægter

Leadkampagner    Landingpages    Formularer    Automations    Leadmagnets    Leadscoring    Pop up    Content offer    LinkedIn ads    

Leadkampagner    Landingpages    Formularer    Automations    Leadmagnets    Leadscoring    Pop up    Content offer    LinkedIn ads    

Leadkampagner    Landingpages    Formularer    Automations    Leadmagnets    Leadscoring    Pop up    Content offer    LinkedIn ads    

Victor Vestergaard
B2B marketing specialist & partner
Få et fast flow af relevante leads

For at lykkes med leadgenerering på den lange bane, skal du generere leads på fast basis. Vi sammensætter det rette kanalmix, der tiltrækker trafik, leads og flere kunder til din forretning.

Byg en effektiv og langsigtet marketingmaskine

Succesfuld B2B-marketing kræver kontinuitet. Med en indsats bygget op omkring leadgenerering investerer du langsigtet i en pipeline med aktive og engagerede kontakter, som alle er potentielle kunder på den lange bane.

Skab relationer til dine leads med vidensbaseret content

Relationer skaber salg. Når leads lander i dit CRM-system, skal du fodre dem med videnstungt indhold, der skaber værdi i deres beslutningsproces. Det skaber en relation, som gør, at du bliver foretrukket, når de er modne til en købsbeslutning.

Obton Forvaltning
Pia Eskildsen

"Jeg kan klart anbefale Komio til andre, der gerne vil have produceret flotte videoer, hvor budskaberne går rent ind hos modtagerne.”

Vores tilgang til
Leadgenerering

Vi er med dig hele vejen fra strategi til eksekvering og optimering af din leadgenerering

AFRY er en global ingeniørvirksomhed med mere end 19.000 ansatte. Vi har været med til at formidle deres kompetencer inden for byggeri gennem et stærkt videokoncept.

“AFRY er en global ingeniørkoncern, der værner utrolig meget om sit brand. Det er vigtigt, at vores eksterne samarbejdspartnere forstår og respekterer det, og det gør Komio."

Brug for en ny samarbejdspartnere?
Dine fordele ved at samarbejde med os.

Det er her, du kan se, hvad du (også) får med i handlen, når du samarbejder med os.

01.

Du får et fleksibelt partnerskab

Behov kan ændre sig, og derfor kan du naturligvis altid tilpasse din aftale hos os. Derfor har vi heller ikke nogle lange bindingsperioder.

02.

Vores journalistiske kundskaber

Vi bryster os af, at vi kan kommunikere kompleks viden. Og når ja, vi er uddannede kommunikatører fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

03.

Vi stiller undrende spørgsmål

Vi undrer os, og vi ytrer os, hvis vi mener, du skal gøre noget anderledes. Du kan forvente proaktivitet, nye idéer og friske bemærkninger.

04.

Du får høj prioritet

Hos os bliver du aldrig en lille fisk i et stort hav, for du har stor betydning for os. Vi er et lille B2B-bureau, og vi har ikke plads til ubetydelige kunder.

05.

Din eksterne marketing-afdeling

Vi mestrer strategi, leadgenerering og content-produktion, og vi har et stærkt netværk af samarbejdspartnere inden for webudvikling, video og grafisk design.

06.

Fast samarbejde eller projekt

Content-projekt eller fast, månedligt samarbejde? Vi kan varetage begge dele, og vi tilpasser naturligvis aftalen efter dit ønske og mål.

Spørgsmål og svar
Hvad er leadgenerering?

Leadgenerering er en proces, hvor du tiltrækker og identificerer potentielle kunder ved at indsamle deres kontaktinformation og skabe interesse for et produkt eller en tjeneste.

Hvorfor investere i leadgenerering?

Du skal investere i leadgenerering, hvis du vil opbygge en pipeline af potentielle kunder, som du kan påvirke gennem hele beslutningsprocessen med værdifuldt indhold.

Hvem er leadgenerering for?

Leadgenerering er specielt relevant for B2B-virksomheder med en lang købsrejse, hvor målgruppen laver meget research før en beslutning. Når du indsamler leads, kan du påvirke dem til at få præferencer for dit produkt eller din service ved at hjælpe dem med deres udfordringer.

Hvad kræver det at komme i gang med leadgenerering?

For at komme i gang med leadgenerering skal du producere relevant indhold, der skaber værdi for din målgruppe, distribuere indholdet på relevante kanaler og skabe konverteringsmuligheder. Du skal også have et CRM-system som HubSpot eller Active Campaign til at organisere dine leads og dit salg.

Hvad koster leadgenerering?

Omkostningerne til leadgenerering varierer afhængig af strategien og graden af outsourcing. Vores timepris er 950 kr. ekskl. moms, og vores faste samarbejder spænder typisk fra 10 til 25 timer pr. måned.

Tag en snak med os og lad os skræddersy en indsats til din virksomhed