Inbound marketing

Skift kold canvas ud med brandvarme leads med inbound marketing

Inbound marketing sætter dit content i system med automatiserede processer

68%
af B2B-virksomheder bruger marketing automation

Leadkampagner    Landingpages    Formularer    Automations    Leadmagnets    Leadscoring    Pop up    Content offer    LinkedIn ads    

Leadkampagner    Landingpages    Formularer    Automations    Leadmagnets    Leadscoring    Pop up    Content offer    LinkedIn ads    

Leadkampagner    Landingpages    Formularer    Automations    Leadmagnets    Leadscoring    Pop up    Content offer    LinkedIn ads    

Simon Østergaard
B2B marketing specialist & partner
Sæt din marketing i system med inbound

B2B-købsrejser er lange og komplekse. Med inbound marketing bruger du dit indhold til at tiltrække og konvertere leads. Metoden skaber struktur og efterspørgsel ved at levere værdi på rette tid og sted gennem hele købsrejsen.

Sæt lead nurturing på autopilot

Leads skal bearbejdes kontinuerligt for at blive til betalende kunder. På baggrund af data automatiserer vi dine marketing-processer med tilpasset indhold og skræddersyede salgsbudskaber, mens du bruger tid på andre opgaver.

Byg bro mellem salg og marketing

Mange touchpoints i købsrejsen stiller store krav til samarbejdet mellem salg og marketing. Inbound marketing bygger en bro med en struktureret indsats, hvor marketing leverer varme leads, som salg har lettere ved at konvertere.

AFRY
Joan Windfeldt

“AFRY er en global ingeniørkoncern, der værner utrolig meget om sit brand. Det er vigtigt, at vores eksterne samarbejdspartnere forstår og respekterer det, og det gør Komio."

Vores tilgang til
Inbound marketing

Vi er med dig hele vejen fra strategi til contentproduktion og marketing automation

Linolie Døre & Vinduer er en vestjysk produktionsvirksomhed med speciale i vinduer og døre til ældre, bevaringsværdige og fredede bygninger. Vi har hjulpet dem med at bygge en marketingindsats op fra bunden, der er med til at vækste deres forretning.

“Vi får hver måned omkring 20 relevante leads til vores nyhedsbrev, og de henvendelser vi får på tilbud, er også mere relevante end tidligere”

Brug for en ny samarbejdspartnere?
Dine fordele ved at samarbejde med os.

Det er her, du kan se, hvad du (også) får med i handlen, når du samarbejder med os.

01.

Du får et fleksibelt partnerskab

Behov kan ændre sig, og derfor kan du naturligvis altid tilpasse din aftale hos os. Derfor har vi heller ikke nogle lange bindingsperioder.

02.

Vores journalistiske kundskaber

Vi bryster os af, at vi kan kommunikere kompleks viden. Og når ja, vi er uddannede kommunikatører fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

03.

Vi stiller undrende spørgsmål

Vi undrer os, og vi ytrer os, hvis vi mener, du skal gøre noget anderledes. Du kan forvente proaktivitet, nye idéer og friske bemærkninger.

04.

Du får høj prioritet

Hos os bliver du aldrig en lille fisk i et stort hav, for du har stor betydning for os. Vi er et lille B2B-bureau, og vi har ikke plads til ubetydelige kunder.

05.

Din eksterne marketing-afdeling

Vi mestrer strategi, leadgenerering og content-produktion, og vi har et stærkt netværk af samarbejdspartnere inden for webudvikling, video og grafisk design.

06.

Fast samarbejde eller projekt

Content-projekt eller fast, månedligt samarbejde? Vi kan varetage begge dele, og vi tilpasser naturligvis aftalen efter dit ønske og mål.

Spørgsmål og svar
Hvad er inbound marketing?

Inbound marketing er en metode, der primært bliver anvendt af B2B-virksomheder til at tiltrække og bearbejde potentielle kunder med systematiseret indhold baseret på adfærd. Formålet er at opbygge tillid og skabe præferencer ved at hjælpe målgruppen med deres problemstillinger i købsrejsen

Hvorfor investere i inbound marketing?

Du skal investere i inbound marketing, fordi det er en metode, der hjælper dig med at effektivisere din salgsproces, skabe langsigtede kunderelationer og bygge en bro mellem salg og marketing. Metoden giver dig en struktur for din markedsføring og sikrer, at du skaber værdi i hele dine potentielle kunders købsrejse.

Hvem er inbound marketing for?

Inbound marketing er en effektiv metode for virksomheder med kunder, der har en lang og kompliceret købsrejse. Metoden effektiviserer salgsarbejdet og sætter en retning for alle initiativer i markedsføringen.

Hvad kræver det at komme i gang med inbound marketing?

For at få succes med inbound marketing skal metoden implementeres som den overordnede strategi for din marketing. Metoden kræver blandt andet et CRM-system, content på fast basis, annoncering og marketing automation.

Hvad koster inbound marketing?

Indgangsbarrieren til inbound marketing kan være høj afhængig af strategien og graden af outsourcing. Derfor er det vigtigt, at du betragter metoden som en langsigtet investering. Vores timepris er 950 kr. ekskl. moms, og vores faste samarbejder spænder typisk fra 15 til 30 timer pr. måned.

Tag en snak med os og lad os skræddersy en indsats til din virksomhed