Content marketing

Content marketing for B2B, der tiltrækker leads og skaber relationer

Svar på din målgruppes spørgsmål og få opmærksomhed, leads og loyalitet

73%
af B2B-marketers bruger content marketing

Artikler    Content mapping    Whitepaper    Strategi    Cases    Email marketing    Guides    Social    SEO    Blogpost    Kunderejse     Content sweet-spot    Søgeordsanalyse

Artikler    Content mapping    Whitepaper    Strategi    Cases    Email marketing    Guides    Social    SEO    Blogpost    Kunderejse     Content sweet-spot    Søgeordsanalyse

Artikler    Content mapping    Whitepaper    Strategi    Cases    Email marketing    Guides    Social    SEO    Blogpost    Kunderejse     Content sweet-spot    Søgeordsanalyse

Simon Østergaard
B2B marketing specialist & partner
Få mere trafik til din hjemmeside

Din målgruppe har spørgsmål, inden de køber - du har svarene. Med hjælpsomt content får du topplaceringer i Google og opmærksomhed i feedet. Resultatet er relevant trafik, der bygger business.

Øg din troværdighed som thought leader i din branche

Kunder køber af brands, de har tillid til, og de vil træffe deres egne købsbeslutninger baseret på viden, de selv har indsamlet. Med content marketing bliver du den tillidsfulde ekspert, din målgruppe lytter til og agerer ud fra.

Få leads og langvarige relationer

B2B-kunderejser er lange. Med værdifuldt content bygger du relationer til potentielle og eksisterende kunder. Ved at hjælpe, uddanne og underholde din målgruppe. Resultatet er varme leads, lange kundeforhold og loyale ambassadører.

Ibsen Venning og Brixius (IVB)
Sebastian Brixius

"Vi oplever som følge af vores samarbejde med Komio at have styrket vores brand og professionelle udtryk udadtil, der utvivlsomt har medført en øget efterspørgsel på vores rådgivning og assistance."

Vores tilgang til
Content marketing

Vi er med dig hele vejen fra content-strategi til indholdsproduktion og distribution

AFRY er en global ingeniørvirksomhed med mere end 19.000 ansatte. Vi har været med til at formidle deres kompetencer inden for byggeri gennem et stærkt videokoncept.

“AFRY er en global ingeniørkoncern, der værner utrolig meget om sit brand. Det er vigtigt, at vores eksterne samarbejdspartnere forstår og respekterer det, og det gør Komio."

Brug for en ny samarbejdspartnere?
Dine fordele ved at samarbejde med os.

Det er her, du kan se, hvad du (også) får med i handlen, når du samarbejder med os.

01.

Du får et fleksibelt partnerskab

Behov kan ændre sig, og derfor kan du naturligvis altid tilpasse din aftale hos os. Derfor har vi heller ikke nogle lange bindingsperioder.

02.

Vores journalistiske kundskaber

Vi bryster os af, at vi kan kommunikere kompleks viden. Og når ja, vi er uddannede kommunikatører fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

03.

Vi stiller undrende spørgsmål

Vi undrer os, og vi ytrer os, hvis vi mener, du skal gøre noget anderledes. Du kan forvente proaktivitet, nye idéer og friske bemærkninger.

04.

Du får høj prioritet

Hos os bliver du aldrig en lille fisk i et stort hav, for du har stor betydning for os. Vi er et lille B2B-bureau, og vi har ikke plads til ubetydelige kunder.

05.

Din eksterne marketing-afdeling

Vi mestrer strategi, leadgenerering og content-produktion, og vi har et stærkt netværk af samarbejdspartnere inden for webudvikling, video og grafisk design.

06.

Fast samarbejde eller projekt

Content-projekt eller fast, månedligt samarbejde? Vi kan varetage begge dele, og vi tilpasser naturligvis aftalen efter dit ønske og mål.

Spørgsmål og svar
Hvad er content marketing?

Content marketing er en strategisk metode, der fokuserer på at producere og distribuere værdifuldt, relevant og informativt indhold for at tiltrække og engagere en specifik målgruppe. Formålet er at tiltrække leads og bygge relationer.

Hvorfor investere i content marketing?

Du skal investere i content marketing, hvis du ønsker at styrke relationen til din målgruppe, etablere dig som en autoritet i branchen og tiltrække relevante leads til dine sælgere.

Hvem er content marketing for?

Content marketing er relevant for både store og små B2B-virksomheder. Metoden er typisk et stærkt match hos virksomheder, der sælger produkter eller services, som er komplekse og svære at forklare, og hvor kunderne har lange købsrejser.

Derfor er content marketing ikke for dem, der ønsker et quick fix.

Hvad kræver det at komme i gang med content marketing?

For at komme i gang med content marketing skal du først og fremmest definere din målgruppe og målsætninger klart. 

Derefter skal du udvikle en strategi, skabe dit indhold, vælge passende kanaler til distribution og herefter kontinuerligt analysere og tilpasse. Ja, du skal faktisk følge vores tilgang <hyper/anchorlink til tilgangsbeskrivelse>

Og så skal du tage det lange lys på - content marketing tager tid at så, men høster utroligt godt.

Hvad koster content marketing?

Omkostningerne ved content marketing varierer afhængigt af flere faktorer såsom omfanget af din strategi, indholdstyper, kanaler og distribution. Hos Komio har vi en timepris på 950 kr. ekskl. moms, og vores faste samarbejder spænder typisk fra 10 til 30 timer pr. måned.

Tag en snak med os og lad os skræddersy en indsats til din virksomhed