Vidensbaseret markedsføring sikrer relevante leads og direkte salg
“Vi oplever som følge af vores samarbejde med Komio at have styrket vores brand og professionelle udtryk udadtil, der utvivlsomt har medført en øget efterspørgsel på vores rådgivning og assistance.
Vi oplever desuden Komio som en særdeles stærk sparringspartner på det rent strategiske plan i forhold til at markedsføre sig inden for den branche, man befinder sig i. Hos Komio har de en god forretningsforståelse, som vi finder tryghed i.”
—
Sebastian Brixius
,
partner
Ibsen Venning og Brixius (IVB)
Behov for en proaktiv samarbejdspartner til at løfte og drifte deres markedsføring
IVB havde et behov for at samle alle deres marketingaktiviteter under ét tag med en partner, der kunne hjælpe dem på tværs af forskellige marketing-aktiviteter.
De ønskede i den forbindelse også at etablere en struktureret tilgang til indsamling af relevante leads.
Fokus på leadindsamling gennem indhold om investeringer og arveoptimering
Den samlede marketingindsats har til formål at understøtte IVBs mål om vækst. Vi sikrer direkte salg til købeklare kunder gennem Google Ads, mens den øvrige indsats har til formål at positionere IVB som en troværdig partner og indsamle leads til en email marketing-indsats.
Med email marketing har vi mulighed for at præge eksisterende kunder til loyalitet og mersalg. Samtidig bruger vi faglige kampagnemails og automatiserede mailflows til at inspirere og bygge relationer til potentielle kunder.
Vi indsamler leads gennem gated content og formularer på IVBs hjemmeside, som vi har opdateret til at være mere konverterbar og brugervenlig. Sideløbende kører vi en kontinuerlig indsats på LinkedIn, der fokuserer på vidensdeling om investering, regnskab og arveoptimering.
Indsatsen består både af at positionere IVB som kompetent virksomhed og fremhæve konsulenternes individuelle kompetenceområder over for målgruppen.
En målrettet indsats, der sikrer relevante leads og direkte salg
Med egne ord fortæller IVB, at de har fået en marketingindsats, der sikrer et professionel udtryk på tværs af deres kanaler.
Konkret får IVB direkte kunder gennem den vidensbårede, organiske LinkedIn-indsats. Samtidig får de en stadig voksende nyhedsbrevsliste med relevante leads, som vi aktivt arbejder på at gøre til nye, loyale kunder.