Content marketing for B2B, der tiltrækker leads og skaber relationer
Svar på din målgruppes spørgsmål og få opmærksomhed, leads og loyalitet
Artikler Content mapping Whitepaper Strategi Cases Email marketing Guides Social SEO Blogpost Kunderejse Content sweet-spot Søgeordsanalyse
Artikler Content mapping Whitepaper Strategi Cases Email marketing Guides Social SEO Blogpost Kunderejse Content sweet-spot Søgeordsanalyse
Artikler Content mapping Whitepaper Strategi Cases Email marketing Guides Social SEO Blogpost Kunderejse Content sweet-spot Søgeordsanalyse
Få mere trafik til din hjemmeside
Din målgruppe har spørgsmål, inden de køber - du har svarene. Med hjælpsomt content får du topplaceringer i Google og opmærksomhed i feedet. Resultatet er relevant trafik, der bygger business.
Øg din troværdighed som thought leader i din branche
Kunder køber af brands, de har tillid til, og de vil træffe deres egne købsbeslutninger baseret på viden, de selv har indsamlet. Med content marketing bliver du den tillidsfulde ekspert, din målgruppe lytter til og agerer ud fra.
Få leads og langvarige relationer
B2B-kunderejser er lange. Med værdifuldt content bygger du relationer til potentielle og eksisterende kunder. Ved at hjælpe, uddanne og underholde din målgruppe. Resultatet er varme leads, lange kundeforhold og loyale ambassadører.
"Vi oplever som følge af vores samarbejde med Komio at have styrket vores brand og professionelle udtryk udadtil, der utvivlsomt har medført en øget efterspørgsel på vores rådgivning og assistance."
Vi er med dig hele vejen fra content-strategi til indholdsproduktion og distribution
AFRY er en global ingeniørvirksomhed med mere end 19.000 ansatte. Vi har været med til at formidle deres kompetencer inden for byggeri gennem et stærkt videokoncept.
“AFRY er en global ingeniørkoncern, der værner utrolig meget om sit brand. Det er vigtigt, at vores eksterne samarbejdspartnere forstår og respekterer det, og det gør Komio."
Dine fordele ved at samarbejde med os.
Det er her, du kan se, hvad du (også) får med i handlen, når du samarbejder med os.
Du får et fleksibelt partnerskab
Behov kan ændre sig, og derfor kan du naturligvis altid tilpasse din aftale hos os. Derfor har vi heller ikke nogle lange bindingsperioder.
Vores journalistiske kundskaber
Vi bryster os af, at vi kan kommunikere kompleks viden. Og når ja, vi er uddannede kommunikatører fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.
Vi stiller undrende spørgsmål
Vi undrer os, og vi ytrer os, hvis vi mener, du skal gøre noget anderledes. Du kan forvente proaktivitet, nye idéer og friske bemærkninger.
Du får høj prioritet
Hos os bliver du aldrig en lille fisk i et stort hav, for du har stor betydning for os. Vi er et lille B2B-bureau, og vi har ikke plads til ubetydelige kunder.
Din eksterne marketing-afdeling
Vi mestrer strategi, leadgenerering og content-produktion, og vi har et stærkt netværk af samarbejdspartnere inden for webudvikling, video og grafisk design.
Fast samarbejde eller projekt
Content-projekt eller fast, månedligt samarbejde? Vi kan varetage begge dele, og vi tilpasser naturligvis aftalen efter dit ønske og mål.
Content marketing er en strategisk metode, der fokuserer på at producere og distribuere værdifuldt, relevant og informativt indhold for at tiltrække og engagere en specifik målgruppe. Formålet er at tiltrække leads og bygge relationer.
Du skal investere i content marketing, hvis du ønsker at styrke relationen til din målgruppe, etablere dig som en autoritet i branchen og tiltrække relevante leads til dine sælgere.
Content marketing er relevant for både store og små B2B-virksomheder. Metoden er typisk et stærkt match hos virksomheder, der sælger produkter eller services, som er komplekse og svære at forklare, og hvor kunderne har lange købsrejser.
Derfor er content marketing ikke for dem, der ønsker et quick fix.
For at komme i gang med content marketing skal du først og fremmest definere din målgruppe og målsætninger klart.
Derefter skal du udvikle en strategi, skabe dit indhold, vælge passende kanaler til distribution og herefter kontinuerligt analysere og tilpasse. Ja, du skal faktisk følge vores tilgang <hyper/anchorlink til tilgangsbeskrivelse>
Og så skal du tage det lange lys på - content marketing tager tid at så, men høster utroligt godt.
Omkostningerne ved content marketing varierer afhængigt af flere faktorer såsom omfanget af din strategi, indholdstyper, kanaler og distribution. Hos Komio har vi en timepris på 950 kr. ekskl. moms, og vores faste samarbejder spænder typisk fra 10 til 30 timer pr. måned.