Vidensbaseret videocontent skaber opmærksomhed blandt potentielle investorer
“Det er altid en stor fornøjelse at samarbejde med Komio. De er professionelle, ihærdige og imødekommende.
De er samtidig gode til at udfordre os og sætter altid barren højt på vores vegne. Efter optagelserne går redigering og feedback nemt og hurtigt.
Jeg kan klart anbefale Komio til andre, der gerne vil have produceret flotte videoer, hvor budskaberne går rent ind hos modtagerne.”
—
Pia Eskildsen
,
kommunikationsspecialist
Obton Forvaltning
Obton havde behov for en fast samarbejdspartner på deres videocontent
Obton ønskede at bruge video til at positionere solenergi som en stabil og attraktiv investering. I den forbindelse søgte de en fast samarbejdspartner til videoproduktion.
Video er det ideelle format til at formidle faglighed og komplekse budskaber
Som fast sparringspartner på Obtons videocontent er vi med til at udvikle indhold, der taler til forskellige stadier i målgruppens købsbeslutning. Vi har produceret alt fra profilfilm til explainers af investeringsfonde og reportager fra solcelleparker.
Formålet er at give potentielle investorer den viden, de efterspørger i deres afklaring mod en investering i Obton.
Med udgangspunkt i vores viden om kanaler og content trends laver vi spørgerammer og storyboards til alle produktioner, ligesom vi står for samtlige optagelser og redigering.
Content der demonstrerer Obtons professionalisme og styrker deres position på markedet
Vi har sammenlagt leveret mere end 35 videoproduktioner herunder fire skarpe investerportætter, en række employer branding-film, profilfilm samt flere reportager fra deres solcelleanlæg i Tyskland.
Obton har fået et stærkt indholdsunivers, der understreger deres faglige kompetencer og troværdighed over for både potentielle og eksisterende kunder samt nuværende og potentielle medarbejdere.